Game Developers Session

Na jaké přednášející se můžete těšit?

Štěpán Bechynský

Štěpán Bechynský

Microsoft
zobrazit biografii

Viktor Bocan

Viktor Bocan

Warhorse Studios

zobrazit biografii
Jiří Boldyš

Jiří Boldyš

SCS Software

zobrazit biografii
Lukáš Codr

Lukáš Codr

2K China

zobrazit biografii
Michal Červenka

Michal Červenka

Dreadlocks

zobrazit biografii
Jan Doležálek

Jan Doležálek

nezávislý profesionál

zobrazit biografii
Joris Dormans

Joris Dormans

Ludomotion

zobrazit biografii
Stefan Durmek

Stefan Durmek

Disney Mobile

zobrazit biografii
Miloš Endrle

Miloš Endrle

Geewa

zobrazit biografii
Jaroslav Faltus

Jaroslav Faltus

Enigmatus

zobrazit biografii
Vladimír Geršl

Vladimír Geršl

Cauldron

zobrazit biografii
Jan Halfar

Jan Halfar

PixelLive

zobrazit biografii
Michal Hapala

Michal Hapala

Warhorse Studios

zobrazit biografii
Tomáš Herceg

Tomáš Herceg

Riganti

zobrazit biografii
Ondřej Hrabec

Ondřej Hrabec

Pedagogická fakulta UK Praha

zobrazit biografii
Filip Hráček

Filip Hráček

Google

zobrazit biografii
Martin Klíma

Martin Klíma

Warhorse Studios

zobrazit biografii
Martin Koláček

Martin Koláček

Lonely Sock

zobrazit biografii
Zuzana Kostićová

Zuzana Kostićová

Filozofická fakulta   UK Praha

zobrazit biografii
Krzysztof Krzyścin

Krzysztof Krzyścin

CD Projekt

zobrazit biografii
Filip Pokorný

Filip Pokorný

Disney Mobile

zobrazit biografii
Martin Procházka

Martin Procházka

Hammerware

zobrazit biografii
Michal Roch

Michal Roch

Keen Software House

zobrazit biografii
Michal Rybka

Michal Rybka

Alza Muzeum

zobrazit biografii
Tomáš Slavíček

Tomáš Slavíček

Indie vývojář

zobrazit biografii
Jaroslav Stehlík

Jaroslav Stehlík

Silicon Jelly

zobrazit biografii
Pavel Šebor

Pavel Šebor

SCS Software

zobrazit biografii
Ondřej Šereš

Ondřej Šereš

2K Czech

zobrazit biografii
Balázs Török

Balázs Török

CD Projekt

zobrazit biografii
Daniel Vávra

Daniel Vávra

Warhorse Studios

zobrazit biografii
Martin Zavřel

Martin Zavřel

2K Czech

zobrazit biografii
Roman Zawada

Roman Zawada

Warhorse Studios

zobrazit biografii
Petr Záveský

Petr Záveský

2K Czech

zobrazit biografii
Zavřít
Filip Hráček

Filip Hráček

Google

Filip Hráček má v českém Googlu na starosti spolupráci s vývojáři. Snaží se spojit českou IT komunitu s googlími technologiemi. A naopak. Stará se o to, aby české start-up firmy mohly jednoduše stavět na platformách jako je AppEngine, Chrome, Android atd., a aby byly vidět v zahraničí.

Filip má hodně zkušeností s online marketingem a byznysem – v Googlu 2,5 roku konzultoval AdWords a Analytics u Top 20 českých firem.

Zavřít
Tomáš Slavíček

Tomáš Slavíček

Indie vývojář

C# vývojář se zájmem o mobilní platformy a herní vývoj. Autor série článků o vývoji v XNA a pro Windows Phone, držitel ocenění Microsoft MVP v kategorii XNA/DirectX.

Organizuje přednášky a hands-on-laby pro české vývojáře, pomáhá rozvíjet místní Windows Phone komunitu. Absolvent Bc. studia na MFF UK, nyní student počítačové grafiky na ČVUT FEL v Praze. Microsoft Student Partner a spoluorganizátor konference MS Fest. Tvůrce hry HexaLines a herního 3D engine pro Windows Phone.

Zavřít
Michal Roch

Michal Roch

Keen Software House

Michal Roch se věnuje hrám už od svých dětských let, kdy dostal do ruky svůj první C64. Později od hraní her překlopil ke psaní recenzí a článků, například pro server Doupě.cz, vždy se zároveň snažil hry navrhovat, byť i jen na papíře. Ať už to byly různé deskové hry, rozšíření pro Dračí Doupě nebo později i počítačové. To jej nakonec přivedlo na Fakultu Informačních Technologií ČVUT a ke hlubšímu studiu tvorby her a teorie game designu.

Se Stefanem Durmekem aktivně buduje komunitu kolem serveru GameDesign.cz. V současné době již přes rok pracuje v herním studiu Keen Software House na pozicích testera a později designéra. Aktuálně pracuje na výzkumu patternů herních mechanik za pomocí nástroje Machinations.

Zavřít
Ondřej Hrabec

Ondřej Hrabec

Ondřej Hrabec absolvoval magisterské studium psychologie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Nyní pokračuje v doktorském studiu pedagogické psychologie. Zabývá se tématem motivace hráčů videoher se zaměřením na fenomén flow a herní styl.

Digitální zábavě se věnuje od dětství a v současnosti usiluje o povznesení přístupu k ní v odborných i laických kruzích. Podílí se na grantovém projektu Flow fenomén a kontrola času při hraní počítačových her v pozici spoluřešitele.

Patří k milovníkům RPG žánru, ve volném čase také trénuje a vyučuje japonské bojové umění aikido.

Zavřít
Martin Zavřel

Martin Zavřel

2K Czech

Jako herní novinář vystřídal v průběhu let řadu tištěných i elektronických médií. V letech 2003/4 byl šéfredaktorem magazínu Doupě. Aktuálně píše pro Eurogamer a Extra PC.

Posledních 10 let pracuje v 2K Czech (Illusion Softworks) jako manažer. Podílel se také na designu či marketingu, služebně procestoval Evropu i Ameriku, jednal s předními světovými firmami v oboru. Většinu nocí tráví hraním her na všech platformách.

Zavřít
Stefan Durmek

Stefan Durmek

Disney Mobile

Stefan je herní designér, věčný student a vizionář v oblasti herní teorie se zaměřením na psychologii hraní. Hry tvořil už od dětství a v profesionální branži se pohybuje takřka deset let. Jako designér spolupracoval na několika PC a konzolových titulech (AAA i lowbudget), mobilních hrách a gamifikacích.

V současné době tvoří hry ve společnosti Walt Disney, konkrétně v pražské pobočce Disney Mobile.

Zavřít
Daniel Vávra

Daniel Vávra

Warhorse Studios

Dan začínal jako grafik u 2D her na šestnáctibitové počítače. Je hlavním designérem kultovní české hry Mafia a scénáristou jejího pokračování. Za scénář k Mafii byl nominovaný na Game Developers Choice Awards Excellence in Writing a hra získala mnoho ocenění jako Hra roku a Nejlepší scénář roku v mnoha zemích. Série Mafia se prodalo více než 5 milionů kusů.

Kromě toho se podílel na Hidden and Dangerous a dalších projektech IS/2K. Vystudoval uměleckou školu. V současnosti je kreativním ředitelem ve Warhorse Studios, jehož je i spoluzakladatelem a pracuje na dosud neoznámeném RPG.

Zavřít
Jaroslav Stehlík

Jaroslav Stehlík

Silicon Jelly

Spoluobjevitel indie studia Silicon Jelly. V minulosti se věnoval printové a digitální reklamě a zajišťoval její finalní vzhled. Nyní se soustředí primárně na vizuální stránku her Silicon Jelly a zároveň jejich hratelnost.

Zkušenosti z filmového, fotografického a reklamního průmyslu přenáší do herního světa a snaží se na mobilních platformách bourat jakékoliv limity. Spolu s profesionálním rostoucím týmem se postupně daří společné nápady přenášet do reality až k samotným hráčům.

Zavřít
Martin Klíma

Martin Klíma

Warhorse Studios

Martin je spoluautorem hry na hrdiny Dračí doupě. V roce 1997 založil vývojářské studio ALTAR Interactive, kde působil jako producent a vedoucí studia. V roce 1998 ALTAR vydal logickou hru Fish Fillets a o tři roky později pod křídly Virgin Interactive real-time strategii Original War. ALTAR pak vydal ještě trilogii UFO: Aftermath, UFO: Aftershock a UFO: Afterlight.

Martin později působil jako producent u Codemasters na Operation Flashpoint: Dragon Rising.

Zavřít
Michal Rybka

Michal Rybka

 

Práci s počítači a hraní se věnuje od roku 1980, kdy se poprvé setkal s klonem Sharpu MZ-80. Od té doby počítačům a technologiím zcela propadl.

Během studií se zaměřil na mezioborové studium výpočetních technologií a psychologie - neuropsychologie, umělé inteligence a znalostního inženýrství. Věnuje se jak technologické a herní žurnalistice, tak i vývoji herního a znalostního software.

Mezi lety 1995-2000 pracoval jako redaktor časopisu Score, poté od roku 2000 až dodnes jako redaktor časopisu Level. V roce 2001 nastoupil do firmy Illusion Softworks (později 2K Czech), kde do roku 2010 vystřídal pozice producenta, designéra a projektového manažera.

Zajímá se o historii, zvláště historii vojenství a technologií. Jeho sbírka historických osmbitových a šestnáctibitových počítačů se stala základem Alza Muzea.

Zavřít
Filip Pokorný

Filip Pokorný

Disney Mobile

Filip pracuje jako programátor pražské pobočky Disney v oblasti IOS/Android. V profesionálním světě vývoje počítačových her se pohybuje od roku 2004, kdy začínal s testováním a následně programováním Java her pro mobilní platformy.

Od roku 2006 vyvíjel PC hry pro české studio Centauri Productions. Mezi tituly, na kterých se podílel, patří například adventura Memento Mori.

Zavřít
Zuzana Kostićová

Zuzana Kostićová

Filozofická fakulta, UK Praha

Zuzana Marie Kosticová, Ph.D. je religionistka a humanitní vědkyně s širokým polem působnosti a zájmů. Dlouhodobě se zabývá jak kulturou a náboženstvím starých Mayu (a Mezoameriky obecně), tak odrazem těchto starých náboženských kultur v současném hnutí new age a popkultuře.

Sama je vášnivou hráčkou, zejména příběhových adventur a RPG. Přednáší na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a řadě konferencí, přispívá do řady periodik (mj. do časopisu National Geographic).

V rámci herního průmyslu se zajímá o vztah her a společnosti, hraniční témata a reflexi her z perspektivy humanitních věd.

Zavřít
Viktor Bocan

Viktor Bocan

Warhorse Studios

V herním průmyslu se pohybuje zejména jako designér už bezmála dvacet let. Začínal textovými hrami a přes české adventury se dostal až k Operaci Flashpoint, kde vedl designérský tým.

Pracoval i na menších nezávislých hrách, krátce se mihnul též v 2K Czech. Později se stal jedním ze zakládajících členů Warhorse Studios, kde momentálně působí jako hlavní technický designér.

Zavřít
Michal Hapala

Michal Hapala

Warhorse Studios

Programátor ve Warhorse Studios a zároveň doktorand na katedře Počítačové grafiky a interakce ČVUT FEL. Jeden ze zakladatelů předmětu Počítačové hry a animace na své alma mater, na kterém se podílí již pátým rokem.

Od útlého věku náruživý hráč RP, strategických a sportovních počítačových her. Na základní škole si prošel prvními pokusy o vlastní herní tvorbu a později také pracoval přiležitostný recenzent na serveru Games.cz.

Svého času notorický nevraceč knih o programování z místní knihovny. V minulosti také vývojář pro platformu Nintendo DS ve firmě Cinemax.

Zavřít
Jan Doležálek

Jan Doležálek

 

Grafik, ilustrátor, freelancer. Ilustrace obálek sci-fi a fantasy knih, ilustrace, vizualizace a storyboardy nejen pro reklamní agentury. Produktová ilustrace, digitální malba a design. Tvorba skulptur.

Vytvářel mj. billboardovou kampaň rytířů pro firmu Budweiser, dále ilustroval např. pro americký Games Workshop a sérii Fighting Fantasy.

Zavřít
Roman Zawada

Roman Zawada

Warhorse Studios

Tvorbě her se věnuje od roku 2003, začínal v Bohemia Interactive na první Armě, posléze v 2K Czech zastával pozici VFX Artist a Data Manager na Mafii 2 a Environment Artist na Top Spin 4.

V roce 2011 pracoval jako Technical Artist v Cryteku ve Frankfurtu, odkud se vrátil, aby se mohl s dalšími veterány podílet na zbrusu novém projektu ve Warhorse Studios. Tam zastává pozici hlavního a technického grafika.

Zavřít
Martin Procházka

Martin Procházka

Hammerware

Martin Procházka se věnuje amatérskému a posléze profesionálnímu vývoji her již deset let. Jako jednatel studia Hammerware dovedl k vydání hry Aquadelic GT, Family Farm a aktuální mobilní titul Dobří hospodáři.

Zavřít
Jaroslav Faltus

Jaroslav Faltus

Enigmatus

Jaroslav Faltus studoval Informační vědu a knihovnictví, Nová média a Estetiku. Kromě PC her je velkým fanouškem stolních RPG a býval aktivním pořadatelem LARPů.

Profesionálně se hrám věnuje od roku 2007, kdy nastoupil do české pobočky Electronic Arts. V EA pracoval jako Online & Community manager do roku 2010, kdy se rozhodl posunout se blíže k vývoji a stal se game designérem ve studiu Enigmatus.

Kromě práce na herním projektu Mageo (mageo.com) se věnuje vlastní marketingové agentuře Kii (influencer.cz) a je aktivním členem občanského sdružení amatérských vědců No:mad (tichopopesine.cz)

Zavřít
Michal Červenka

Michal Červenka

Dreadlocks

V současné době působí jako senior programátor v herní společnosti Enigmatus (Mageo), jako projektový manažer a hlavní programátor v nezávislém herním studiu Dreadlocks (Rune Legend, Enlightened), a jako externí spolupracovník na ČVUT FEL v Institutu Intermedií, kde se zabývá snímáním animací za pomocí technologie Motion Capture.

Michal se na české herní scéně pohybuje přes 8 let. Jeho koníčkem je 3D grafika, počítačová animace, moderní technologie, hudba, sport a všechny druhy interaktivní zábavy.

Zavřít
Lukáš Codr

Lukáš Codr

2K China

Lukáš již pátým rokem pracuje jako Senior Producer v 2K Games China v Šanghaji. Jeho úkolem bylo založit a rozvíjet mobilní divizi firmy až do současné podoby, kdy má na starosti prakticky všechny hlavní tituly 2K Games. Mezi vydané hry patří mimo jiné Civilization Revolution, NHL 2K, NBA 2K, Borderlands, Sid Meier's Pirates...

Před odchodem do Číny působil několik let v Illlusion Softworks / 2K Czech na pozici Development Managera.

Zavřít
Tomáš Herceg

Tomáš Herceg

 

Tomáš Herceg pracuje jako Chief Software Architect ve společnosti RIGANTI a od roku 2009 je držitelem titulu Microsoft MVP.

Pravidelně publikuje články a přednáší na různá témata z oblasti .NET Frameworku, např. ASP.NET, Windows Azure, architektura a testování software, či vývoje her v XNA nebo DirectX.

Zavřít
Štěpán Bechynský

Štěpán Bechynský

Microsoft

Štěpán pracuje ve společnosti Microsoft na pozici Developer Evangelist. Náplní jeho práce je osvěta mezi programátory směrem k novým technologiím. Zjednodušeně řečeno, připravuje vývojáře na to, co bude na trh uvedeno za půl roku až rok.

Zavřít
Martin Koláček

Martin Koláček

Lonely Sock

Martin Koláček je český spisovatel a herní designér. Má za sebou řadu vydaných knih a ještě delší řadu her pro mobilní telefony.

Sbíral 5 let zkušenosti v Disney Mobile Games Studiu v Praze, pak nastoupil do začínající firmy Lonely Sock, kde navrhoval mj. sociální hru "Coral City".

Zavřít
Vladimír Geršl

Vladimír Geršl

Cauldron

Lead Game Designer nejstaršího a největšího slovenského studia Cauldron. V herním průmyslu působí od roku 2001 a jako old-school game designer si prošel řadou aspektů herního vývoje: od grafiky, programování a skriptování, přes beta-testování a herní žunalistiku až po herní design.

Mimo inženýra v oboru Počítačová grafika a výpočetní systémy (Fakulta aplikovaných věd, Západočeská univerzita) je vděčen za svůj rozhled i např. Business Consultingu ( Faculty of Business Information Systems, Hochschule Furtwangen), 12ti letům činoherectví, své inspirativní rodině a velmi čilému společenskému životu.

Řídí se hesly: „Žij svůj sen. Jdi si za svým cílem. A cíle si dávej vždycky vysoko!“ a „Gameplay je jen jedna. Je to zábavnost!“. Věří, že hrami může bavit, povznášet, ale i dát něco víc...

Zavřít
Petr Záveský

Petr Záveský

2K Czech

Působí v herním průmyslu téměř 8 let. Počítačové hry ho přivedly k 3D grafice a její aplikaci při studiu architektury. Během studia v Praze ho díky komunitě kolem serveru maxarea a 3Dgrafika vytáhl Dan Vávra, tehdy ještě do Illusion Softworks.

Po dokončení fakulty architektury zůstal věrný hernímu odvětví, které ho před lety k architektuře dovedlo. Největším herním titulem, na kterém se zatím podílel, byla Mafia II. V současnosti pracuje v 2K Czech na zatím neoznámeném titulu jako Lead Environment Artist.

Zavřít
Pavel Šebor

Pavel Šebor

2K Czech

Pavel Šebor stojí v čele SCS Software od skromných začátků firmy v roce 1997. Během patnácti let v herním průmyslu seděl zároveň na mnoha židlích - kromě řízení firmy psal 3D enginy, psal i zamítal design dokumenty, pracoval na hrách v roli producenta a koordinátora, nebo uháněl vydavatele a domlouval kontrakty v roli obchodního ředitele.

Zavřít
Jiří Boldyš

Jiří Boldyš

SCS Software

Studoval fyziku a matematické a počítačové modelování na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy. Pro firmu SCS Software vyvíjí realistický model kamionu v rámci řady truck simulátorů a pracuje na herní fyzice. Tento svět mu představil vzrušující a náročný obor s přesahem i do jiných než herních oblastí.

Od roku 1998 pak pracuje v Ústavu teorie informace a automatizace AV ČR, kde je autorem odborných publikací v oboru digitálního zpracování obrazu a kde vede diplomanty.

V minulosti pracoval mimo jiné v oddělení V&V firmy UPEK vyvíjející senzory na otisky prstů, na Helsinské technické univerzitě a na Univerzitě La Rochelle. Ve volném čase rád cestuje a sportuje.

Zavřít
Krzysztof Krzyścin

Krzysztof Krzyścin

CD Projekt

Zavřít
Joris Dormans

Joris Dormans

Ludomotion

Zavřít
Balázs Török

Balázs Török

CD Projekt

Zavřít
Miloš Endrle

Miloš Endrle

Geewa

Zavřít
Ondřej Šereš

Ondřej Šereš

2K Czech

Zavřít
Jan Halfar

Jan Halfar

PixelLive